miércoles, 15 de abril de 2009

"Les dones també tenim dret, igual que qualsevol home, a poder connectar-nos a la xarxa"


Roser Capell és una veïna de Badia del Vallès i va tenir el seu primer contacte amb Internet gràcies al Taller Dona Connecta’t que Dones en xarxa va oferir als mesos d’Octubre i Novembre al municipi. Avui respon a algunes preguntes fent ús del seu pròpi correu electrònic, ademés ella mateixa ens envia una fotografia seva com a arxiu adjunt.

Com vas conèixer Dones en xarxa?
Vaig conèixer Dones a Xarxa per una propaganda que crec que va ser a través de l’Ajuntament es va repartir pels veïns de Badia.

Quin taller vas fer amb l’associació?
Vaig fer el taller d’iniciació, bo el que, quan vaig demanar informació a l’Ajuntament, em van dir que em podia inscriure.

Què vas aprendre que abans d’anar al taller no sabies?
Vaig aprendre tot el poc que sé, ja que no sàvia cóm s’encenia un ordinador, i ara no és que sàpiga molt però sé enviar un mail que abans em sonava a xinès, sé buscar notícies per Internet, sé mirar informacions que necessito, en Ajuntaments, Generalitat,...

Fas servir el que vas aprendre al taller? Quines coses utilitzes?
Sí, llàstima que no sàpiga més.

Què et sembla Internet ara que el conèixes i el fas servir?
Que és fantàstic, jo creia que això només el podien utilitzar els alts executius, i crec que és una llàstima que no ens fessin un curs més, per poder gaudir-lo a límit, cosa que ara per falta d’experiència no podem fer.

Recomanaries a altres dones de Badia que fessin els tallers d’Internet de Dones en xarxa? Per què?
Sí, ho recomanaria a totes les dones, doncs és molt interessant i les dones també tenim dret igual que qualsevol home a poder connectar-nos a la xarxa.

Què t’agradaria aprendre d’Internet?
M’agradaria saber-lo tot, i amb una mica d’esforç i si se’ns facilitèssin més cursos de Dones en xarxa crec que ho podria aconseguir.

Entrevista publicada a http://www.donesenxarxa.cat/

Moltes gràcies Roser!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Powered by FeedBurner