martes, 19 de enero de 2010

"Jo crec que a Sabadell hi ha moltes dones intel.ligents i amb molta empenta"




Isabel Bonet és blocaire de Dones en Xarxa a Sabadell. Des fa uns mesos té un bloc on penja informació relacionada amb la seva feina: la restauració. Si voleu llegir el seu bloc, la seva adreça és http://restauraciosabadell.blogspot.com/

Quin és el nom del teu bloc i de què tracta?

El non del meu bloc te el meu nom mateix ISABEL BONET i es tracta de la meva feina, la restauració d’obres d’art.

Des de quan ets blocaire?

Sóc blocaire des d’aquest estiu.

Com vas començar a tenir un bloc?

Abans vaig tenir una pàguina però d’això em vaig passar al bloc.

Ets conectada a alguna xarxa social? A quina?

Sí, estic al Facebook.

Per què la fas servir?

Sovint per la feina.

Ets restauradora d’art, en què consisteix el teu dia a dia?

El meu dia a dia es donar classes a gent de la escola, restaurar per encarrec (tanta al taller com a domicili) i estudiar.

Creus que Internet et serveix per tal de donar difussió a la teva feina?

Sí és una bona eina.

Què penses del treball de Dones en Xarxa?

Molt interessant, val molt la pena, ens hem de fer valorar.

De quina manera podem animar a les dones de Sabadell per tal de que diguin la seva a Internet?

Jo crec que a Sabadell hi ha moltes dones intel.ligents i amb molta empenta, només s’han de valorar una mica més i motivar-les amb tots els terrenys, tant professionals, intel.lectuals com personals.

Moltes gràcies, Isabel.

Entrevista realitzada per CeliaDEX per Dones en Xarxa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Powered by FeedBurner