viernes, 17 de julio de 2009

"Internet, ben utilizat, és una eina molt pràctica i que t’obre una petita finestra al món sencer"


Carmen és blocaire de la nostra bloquesfera de Montcada i Reixac. Ha participat en els tallers de Dones en Xarxa i forma part del bloc de Dones de Montcada i Reixac en Xarxa.

Quants blocs tens (de manera individual)?

Només un.

Quin és el nom del teu bloc? I de què tracta?

Es diu Oasis. En ell hi ha una mica de tot, però, en general, penjo algunes de les coses que m’agradan i de las que no.

Des de quan ets blocaire?

No m’enrecordo bé de quan vaig fer el bloc, però sé que va ser unos messos abans de començar el taller deDones en Xarxa.

Com vas començar a tenir bloc?

Va ser un repte que em vaig possar a mi mateixa, volia veure si era capaç de fer-lo jo sola i, encara que després gràcies a vosaltres l’he pulit bastant, jo vaig poder fer-lo funcionar.

Formes part del bloc ’donesdemontcadaireixacenxarxa.blogspot.com’. Diga’m en què consisteix el projecte, i de quina manera ets part del mateix.

És un projecte bònic. La idea és que les dones de Montcada i Reixac compartim experiències, notícies i, sobre tot, aprenguem i ens integrem al món d’Internet. Sóc una col.laboradora més i, de veritat, que ho faig molt a gust.

Aquest bloc té molta difusió, quin creus que és el secret?

Això sí que no et sabria dir. M’imagino que desperta interès el que un grupet d’internautes madures i novates ens estem atrevint a manejar aquest repte.

Quan vas aprendre a fer servir Internet, què en vares pensar? Et va agradar?

Des del primer dia em va agradar. M’enrecordo que em vaig quedar al.lucinada perquè vaig veure de seguida un món increíble de bones posibilitats. Internet, ben utilizat, és una eina molt pràctica i que t’obre una petita finestra al món sencer.

Estàs connectada a alguna xarxa social? Quina?

Dones en Xarxa de Montcada i Reixach , Facebook i Hotmail msn no sé si són exactament unes xarxes socials.

Per què la fas servir?

Per comunicar-me amb els meus amics i familiars.

Què penses del treball de Dones en Xarxa?

Em sembla molt bó, penso que les dones a partir dels 50 anys ho necessiten, necessiten involucar-se en nous projectes, aprendre coses noves i tenir la ment ocupada i activa.

Conèixes el projecte Femitic, què en penses?

Està molt bé, tot el que siguin activitats d’aquesta índole em semblen genial.

De quina manera podem animar a les dones de Montcada i Reixac per tal de que diguin la seva a Internet?

La veritat és que costa molt convèncer-las i estic segura de que, si es possaran, podrian contar moltíssimes coses interessants, però bueno, potser donant exemple s’animen.

Diga’m una cosa que t’agradaria fer a Internet i que encara no pots.

Fer una pàgina web. Ho veig difícil perquè hi ha moltíssims codis i és una mica embolic. Però bueno,… quan tingui temps de sobra ho intentaré. I espero trobar un bon tema per desenvolupar en la mateixa.

Moltes gràcies, Carmen!

Entrevista realitzada per Celia DEX per Dones en Xarxa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Powered by FeedBurner