jueves, 20 de agosto de 2009

“Ben segur que totes tenim quelcom a dir”


Vanessa Barbens és blocaire de Castellar del Vallès i pertany a la bloquesfera de Dones en Xarxa. Entrevista.


Quin és el nom del teu bloc? Des de quan ets blocaire?

El meu blog s’anomena "Vanessa Barbens, escriu" i el tinc des de l’any passat.

Què escrius al bloc?

Ara per ara al blog hi estic escrivint "Ser dona sense estressar-se". És una novel·la d’humor (no publicada). La temàtica envolta a una dona de trenta anys, la Xènia; guapa, de família benestant i molt "glamourosa": com es sol dir vulgarment; " pija ", que veu estroncat tot el seu encant a partir del moment en el què el seu nuvi la deixa plantada per una de les seves millors amigues. En conseqüència, surt d’ella l’anaguet lleig i la seva vida es converteix en un entrebanc rere l’altre, plena de situacions absurdes. El cert és que em vaig divertir molt creant aquest personatge i el seu entorn.

Estàs connectada a alguna xarxa social? A quina?

Sí. Per descomptat, estic connectada al Facebook, com quasi tothom, je, je.. En principi i pels comentaris negatius que m’arribaven sobre aquesta xarxa, era reàcia a inscriure’m però un cop m’hi vaig introduir, influïda per una amiga, m’he tornat addicta. Crec que és una manera molt interessant de facilitar la comunicació i l’intercanvi d’opinions entre persones conegudes i desconegudes entre elles, de forma virtual. Un bon entreteniment.

Què penses del treball de ‘Dones en Xarxa’?

Penso que es tracta d’una iniciativa molt pròspera que uneix a tota dona, sense tenir en compte la seva condició social, permetent d’aquesta manera, que cadascuna pugui expressar lliurement les seves idees.

Conèixes el projecte Femitic? Què et sembla?

El projecte Femitic em resulta prou interessant; malgrat que jo sóc poc imaginativa en el camp audiovisual, penso que és una porta oberta des de la qual les dones podem donar a entendre la nostra visió particular del món que ens envolta, d’una forma més directe.

De quina manera podem animar a les dones de Castellar per tal de que diguin la seva a Internet?

A través de ‘Dones en Xarxa’ ja es convida a que les dones participin, aportant conceptes i parers (jo mateixa en sóc una!). Caldria, potser, divulgar fòrums per a dones, concursos literaris exclusius per a elles... seria un bon incentiu. Ben segur que totes tenim quelcom a dir.

Entrevista realitzada per CeliaDEX per Dones en Xarxa

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Powered by FeedBurner